ASSALAMUALAIKUM... WELCOME TO.... Marzuxce.blogspot.com...."Ya Allah...Hanya Padamu Ku Temui Cinta Sejati"...

Wednesday, June 23, 2010

NuKilan RaSa dari MaR(sahabat blog ku)

  hari ni..tgh aku belek² ruang sembang kt blog aku..nampak la id cik mar..so ternampak jugak nukilan kt blog cik mar tu..tq cik mar sbb x kedekut sharing kt sini(boleh copy)...maksud nye cik mar x setting cannot copy ler...   :-p  kalo yg kedekut..siap setting x leh copy tu...ilmu..dari Allah ape la yg dpt kalo kedekut kan..yg baek itu dari Nya...yg buruk itu dari kelemahan kite sendiri kan..renung² kan dan selamat beramal

.: aKu beLaJaR :.

aku belajar
melupakan kisah silam
yang sarat dengan dendam
dari api yang tak
mungkin padam...

aku belajar
mengharungi hari ini
yang penuh teka-teki
kerana waktu belum lagi
terhenti...

aku belajar
menghargai hari esok
yang banyak lagi
tersorok memanggilku untuk
menjenguk...

aku berlari
jauhnya tak bertepi
tak ku peduli kaca dan duri
yang melukai diri...

aku melangkah
dalam keadaan pasrah
tak ku hirau harapanku musnah
yang membuat ku tabah...

aku belajar
untuk menyayangi dan disayangi
menerima dan memberi
tertawa dan tangisi
setiap detik dan setiap hari
dari semua yang ku
pelajari...

tulus ikhlas suci,mar
 
sumber: http://merdhieya.blogspot.com/

No comments:

Search This Blog

Assalamualaikum | Welcome to My Blog | Sila Masukkan Address Blog Anda Dibawah Ini | Terima Kasih
Related Posts with Thumbnails